Nadrzędnym celem Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu jest świadczenie usług medycznych na wysokim poziomie, zapewniając pacjentom i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w Szpitalu Specjalistycznym w Mielcu opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001: 2015.
Spełniając kryteria powyższej normy zobowiązujemy się do przestrzegania jej wymagań i do ciągłego doskonalenia efektywności powyższego systemu.
Zadania stojące przed Szpitalem Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu w zakresie zarządzania jakością są realizowane przez:
• uświadamianie i angażowanie personelu w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych usług,
• rozszerzenie zakresu świadczonych usług medycznych,
• stałe i systematyczne podwyższanie wiedzy, umiejętności zawodowej pracowników w zakresie opieki medycznej nad pacjentem,
• doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków bytowych pacjenta,
• dążenie do poprawy warunków pracy personelu,
• poprawę wizerunku placówki w oczach pacjentów i społeczności lokalnej.
W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu i okresowo weryfikowane przez Dyrekcję Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.
Dyrekcja Szpitala zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.
Leszek Kwaśniewski
Dyrektor Szpitala Specjalistycznego im.Edmunda Biernackiego w Mielcu
Mielec 2018-01-03
Wydanie 3
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
tel (centrala): 17 780 01 00
fax (sekretariat): 17 780 02 73
sekretariat: sekretariat@szpital.mielec.pl
rzecznik prasowy: rzecznik.prasowy@szpital.mielec.pl
REGON: 000 308 637
NIP: 817-17-50-893
KRS: 0000002538